سفارش تبلیغ
صبا ویژن



























مطلب هایه درخواستی

در کنار سخنرانی‌های همیشگی، این جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال نیز مصوباتی داشت که یکی از مهمترین مصوبه‌ها تعیین زمان برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال بود. با تایید اعضای هیات رییسه قرار شد مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در فاصله یک سال و چهار ماه بعد از نشست قبلی در تاریخ 25 مهرماه در سالن همایش آکادمی ملی المپیک برگزار شود. در کنار این مورد نیز چشم انداز فوتبال ایران با افق 1404 به تایید رسید و مقرر شد برای تصویب در مجمع عمومی فدراسیون مطرح شود. اصلاحات مربوط به آیین نامه انضباطی، اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران و آیین نامه هیات‌های فوتبال استان‌ها نیز به تایید رسید و مقرر شد برای تصویب به مجمع عمومی فدراسیون ارجاع شود.
? ? ?
منبع گزارشی که خواندید سایت فدراسیون فوتبال است که باز هم نمی‌شود از کنار گزارشی که روی خروجی این سایت قرار گرفته، غافل شد. در این گزارش چند نکته وجود دارد که به آنها اشاره می‌شود.
1ـ در این مطلب به نقل از علی کفاشیان گفته شده برای اولین بار یکی از تیم‌های ملی فوتبال در این مدت با مشکل خروج از کشور مواجه شده در حالی‌که گویا مدیران فدراسیون به این نکته توجه ندارند که مدتی طولانی است تیم امید با مشکل خروج بازیکنانش مواجه است و حتی بعد از اینکه اردوی چند ماه قبل ترکیه لغو شد، مسوولان فدراسیون گفتند، به علت مشکل خروج از کشور تعدادی از بازیکنان این اتفاق افتاده.
2ـ در مطلب بالا به نقل از رییس فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری شده که تیم امید در بازی‌های آینده مثل دیدار با لهستان یا کامرون از این بابت دچار مشکل نشود در حالی‌که گویا فراموش کرده‌اند بازی برگشت با لهستان در تهران انجام می‌شود و بازی با کامرون هم هنوز قطعی نشده چون مسوولان مربوطه در فدراسیون اشتباه کوچکی را مرتکب شده بودند و در زمان برگزاری بازی‌های آسیایی گوانگ ژو برای تیم امید بازی دوستانه در نظر گرفته بودند. علاوه بر نامشخص بودن زمان این دیدار، مسوولان فدراسیون می‌خواهند بازی با کامرون در تهران برگزار شود که با این حساب باز هم بازیکنان امید با مشکلی بابت خروج از کشور مواجه نمی‌شوند.

نوشته شده در چهارشنبه 89/6/24ساعت 1:42 صبح توسط کیوان باقری نظرات ( ) |


 Design By : Pichak